Brand door gasfles in woning Graaf Van Lyndenlaan in Barneveld

In een woning aan de Graaf van Lyndenlaan in Barneveld is dinsdagmiddag brand uitgebroken.

De brandweer werd rond tien voor één gealarmeerd, bij aankomst bleek er tijdens een verbouwing in de woning brand te zijn uitgebroken. De brandweer van Barneveld was snel ter plaatse en kon uitbreiding voorkomen. Een gasfles van een gaskachel vloog bij werkzaamheden van een loodgieter in brand, De brandweer heeft de gasfles vakkundig leeg laten lopen. Door de brand is er veel rook en roet schade ontstaan.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *